יו"ר איגוד אולמות המהדרין: "יש יותר הקשבה במשרד הבריאות"

    מהדורת הבוקר No Comments on יו"ר איגוד אולמות המהדרין: "יש יותר הקשבה במשרד הבריאות"

    התו הירוק אומר דברים פשוטים מכניסים למתחם רק אנשים בריאים, או מחוסנים או מחלימים או בעלי בדיקה שלילית | בתוך האולם הכל כמעט רגיל השוטרים לא נכנסים לתוך האולמות הם רק מפקחים בכניסות על הנכנסים

    צילום: יד לאחים
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: יד לאחים

    ישראל גפנר יו"ר איגוד אולמות המהדרין סיפר במהדורת הבוקר אצל בצלאל קאהן ב"קול חי": "היום יש יותר הקשבה במשרד הבריאות לצורך שלנו, פעם באופן אוטומטי היו סוגרים מיד את אולמות השמחה היום אחרי שהוכחנו לראש הממשלה ולשר הבריאות כי הירידה ברישום הנישואין הייתה מינורית מה שאומר שהמשיכו להתחתן רק באופן פיראטי ובמקומות לא מבוקרים".

    האולמות הם הפתרון לא הבעיה, ולכן ההגבלות שעשו הם דווקא על המקומות הפיראטים שלהם מחותר רק חמישים אנשים. התו הירוק אומר דברים פשוטים: מכניסים למתחם רק אנשים בריאים, או מחוסנים או מחלימים או מציג בדיקה. כל האולמות יש להם את המאבטחים בכניסה, אנחנו מאוד מרוצים מההסדר הזה הוא מאפשר לנו להמשיך כמעט כרגיל בתוך האולם הכל רגיל.

    כשאוכלים לא צריכים מסיכה, כשרוקדים גם כן כנראה לא צריך, יש הטוענים שמדובר בפעילות ספורט, שוטרים לא יכולים לפי התקנות להיכנס לתוך האולמות. לא היה שוטר שנכנס עד היום לאולמות, תפקידם לבדוק שמבצעים את בדיקת הנכנסים והצגת התו הירוק בכניסה לאולם.

    אנחנו פועלים בצורה מאוד מקצועית וממוקדת, נפגשתי עם ראש הממשלה ואנשי משרד הבריאות ויש שינוי משמעותי בגישה ולטובה. יש אנשים שאלו הימים הכי מאושרים בחיים שלהם ופשוט הרסו להם אותו, היום זה הרבה יותר מאוזן.



    0 תגובות